13 Haziran 2011 Pazartesi

Zeynep - Hande D. ilk bulusma :)

Beginning #2 / BY HANDE DINC ;(Kod adi H.D)
1992 Eylul'u, okulun ilk gunu, heyecanla sinifa girerim ve de ilk gozume kestirdigim bos siraya dogru yonelirim... Sirada oturan uzun sacli, gozluklu kisi bundan memnun olmaz cunku o baska birini ister yanina (sanirim Gokceyi istiyodun di mi?) ben umursamaz bir tavirla yanina otururum... bana ters ters bakmaya devam eder, sorularima tek kelimeli cevap vermeye baslar ama ben yilmam, beni istemeyen bu kisiyi sorularimla ve yorumlarimla taciz etmeye devam ederim...

Ilk haftanin sonunda zorla arkadaslik kurmaya calistigim bu kisinin tatil fotograflarina bakip, yorum yapmaya ve terapide bulunmaya baslamistim ve bu sadece baslangicti.... :))))

Z.Ç'nin GOZUYLE
Evet o uzun sacli, gozluklu ve Gokce'yle sira arkadasi olmayi planlayan bendim, fakat aniden yanima oturan bu esmer uzun sacli ek konti arkadas gerilmeme neden olmustu! Pardon da nereden cikmisti yani boyle aniden?!?! Puskurtmeye calistim fakat bir umursamaz haller ki sormayin...Sanki senelerdir sira arkadasim!! Sonunda azimli cikan o oldu, benim soguk-uyuz tavirlarimi itinali ugraslarla puskurttu ve o gunden sonra hayatima Kemik Torbasi olarak girdi, bir daha da cikmadi...İyiki israrla yanima oturmussun H.D the kemik torbasi :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder